Jak spędziłem wakacje po niemiecku

Po powrocie z kolonii wyjechałam z moimi rodzicami i z moją koleżanką na wspaniały obóz.Sprawdź tłumaczenia 'spędzenie' na język Niemiecki.. Wątek został załozony w dziale Nie chce mi się 30-03-2008.Description of the weather in Poland.Sprawdź tutaj tłumaczenei polski-niemiecki słowa jak ci mineły wakacje w słowniku online PONS!. Pomagaliśmy też babci w gospodarstwie.. Mieszkaliśmy w pensjonacie, który znajdował się bardzo blisko centrum Zakopanego.Zadanie: jak napisać po niemiecku byłem na wakacjach nad Rozwiązanie: ich war im urlaub am meer ich fuhr off road fahrzeug ich spielte badminton und volleyball ich Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Miłego dnia, dobrego tygodnia, udanego weekendu po niemiecku, czyli jak dobrze zacząć dzień, tydzień czy weekend 6 Wincent Weiss - Frische Luft - o tym, że jak coś się kończy, to coś nowego się zaczyna :)Zdania po niemiecku w czasie przeszłym perfekt o wakacjach.. od Malutki2543 24.09.2012 Zaloguj się by dodać komentarz .Wakacje spędziłem bardzo fajnie.. Zaloguj si ę lub zarejestruj.. Jest moją pasją i miłością, która rozkwitła już w szkole podstawowej.Hallo Artur!. Upragnione wakacje spędziłem w domu.Znajdziesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki dotyczące efektywnej nauki języka obcego..

Jak to powiedzieć po niemiecku?

Niemcy są wyjątkowym narodem, który masowo wyjeżdża na wakacje.. Fiszkoteka, Twój sprawdzony słownik polsko - niemiecki!Lieber Marek, Danke schon fur deinen Brie.. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. W dzień pływalismy , opalalismy sie a wieczorem chodzilismy do baru .Przykłady użycia - "wakacje" po niemiecku.. Więcej informacji tutaj.Opis wakacji po niemiecku Sommerferien3.9 (77.39%) 23 votes Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się…- Co to znaczy i jak na to odpowiadać .. Dopytaj ; Obserwuj Zgłoś nadużycie!. Była to dla nas prawdziwa frajda!. W tej chwili koncentruję się w 99% na języku niemieckim, udostępniam darmowe materiały, dzielę się wiedzą i doświadczeniami.Sprawdź tłumaczenia 'spędzić wakacje' na język Niemiecki.. W tą niedzielę tj. 2.06.2019, o godz. 20.30 odbędzie się live na grupie Jak rozgadać się po niemiecku w 14 dni Gościem specjalnym będzie @agnieszkaborzecka, która zdradzi nam sprawdzone sposoby na naukę słówek bez zakuwania .. Części samochodowe po niemiecku (dokładnie) robić ndk.Jak jest wakacje po niemiecku?. Do Zakopanego dojechaliśmy samochodem.. Meine Sommerferien habe ich sehr nett verbracht Na poczatku wakacji wyjechałem z kolegami nad jezioro..

Jak tam Twój urlop/wakacje?

die Wanderschuhe anziehen - ubierać buty do chodzenia po górach.. Gratis trener słownictwa, tabele odmian czasowników, wymowa.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. W tej lekcji nauczysz się, jak ubrać w słowa i opisać wakacje/urlop po niemiecku.. Z niemeckiego nie jestem zabardzo dobry, więć bardzo prosze o pomoc w przetłumaczeniu tych paru zdań :) Z góry dziękuje za POMOC !. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. Spędziłem 2 miesiące z rodziną i przyjaciółmi.. Polish To nie czas wolny, to nie wakacje ; ludzie w tym czasie wykonują konkretną pracę.Mam do napisania pare zdań po niemiecku jak spędziłem swoje wakacje i to jeszcze w czasie przeszłym Perfekt.. Wejdź, poznaj tłumaczenie słowa wakacje i dodaj je do swoich fiszek.. Zdania mają byc w czasie Perfekt (przeszłym).. Dni mijały na zwiedzaniu zabytków, a wieczorami przy ognisku uczyliśmy się śpiewac szanty.. Pojechałem tam razem z moimi przyjaciółmi: Elą i Andrzejem.. Czerwiec 18, 2020, 12:22:07 pm .Blog o języku niemieckim powstał właściwie spontanicznie i początkowo miał być o czymś zupełnie innym, niemiecki był jego małym elementem.. Podróżują wszyscy : młodzi, rodzice z dziećmi, emeryci a nawet staruszkowie .. W języku niemieckim masz do wyboru dwa czasy: .Np: Tegoroczne wakacje spędziłem np: na obozie pływackim..

Po niemiecku, kilka zdań.

Do opisania wakacji / urlopu będzie ci potrzebny czas przeszły (niestety , wszystko co dobre szybko się kończy:().. Pogoda była bardzo dobra.. Nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji robić tego typu rzeczy.. Zapoznaj się z przykładami tłumaczeń 'spędzić wakacje' w zdaniach, posłuchaj wymowy i przejrzyj gramatykę.Przykłady użycia - "wakacje" po angielsku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Zapoznaj się z przykładami tłumaczeń 'spędzenie' w zdaniach, posłuchaj wymowy i przejrzyj gramatykę.Opis wakacji po angielsku - przykład z tłumaczeniem Ostatnie wakacje spędziłem w Tatrach.. Pocztówka niemiecki.Przykład opisu wakacji po niemiecku z tłumaczeniem Opis wakacji po niemiecku - wzór.. E-mail po niemiecku do przyjaciółki lub koleżanki; E-mail formalny po niemiecku; .. Moje ostatnie wakacje były zdecydowanie najbardziej spektakularnymi wakacjami w całym moim życiu.. Zobaczyłem wiele pięknych miejsc przez ten czas.Resztę wakacji spędziłem z kuzynostwem na wsi.. Wzór pocztówki po niemiecku, zwroty przydatne podczas pisania pocztówki.. Jetzt bin ich schon gesucht.Wykonanie ilustracji do tematu„ Jak spędziłem wakacje" opracowanie quizu historycznego związanej ze Świętem Niepodległości.Dyskusja na temat Wypracowanie-Jak spedzilem swieta wielkanocne..

Pocztówka po niemiecku - przykład.

bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. durch den Wald wandern - wędrować przez las.. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Mam nadzieję, że przyszłe wakacje będą równie udane.Zadanie: napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie Rozwiązanie: moze byc w takim stylu 1 co dziennie chodziłem po molo 2 co jakiś czas z Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Wskazówki jak napisać pocztówkę po niemiecku.. Pływaliśmy i pływaliśmy, od czasu do czasu instruktorka pokazywała nam ciekawe style pływania!Napisz jak spędziłeś wakacje po niemiecku i po polsku tłumaczenie.. Poznałam nowe koleżanki i miłych Kolegów..